Czym charakteryzuje się voicebot w ubezpieczeniach?

W ciągu godziny jeden doradca ubezpieczeniowy jest w stanie skontaktować się średnio z 4 klientami. A co, jeśli powiemy Ci, że w ciągu 5 minut możesz porozmawiać z 10, 50, a nawet 200 potencjalnymi klientami? xoVOICE to wirtualny asystent, który rewolucjonizuje procesy w branży ubezpieczeniowej. To Ty decydujesz, z iloma osobami jednocześnie powinien rozmawiać voicebot.

xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne i profesjonalne rozmowy, dostosowane do specyfiki branży ubezpieczeniowej, pomagając zwiększyć efektywność i skrócić czas obsługi klientów.

Oparty o sztuczną inteligencję

Voicebot ubezpieczenia prowadzi swobodne rozmowy, rozumiejąc każdą wypowiedź rozmówcy.

Wspiera procesy sprzedażowe

Bot głosowy ubezpieczenia może obsługiwać zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane rozmowy.

Zintegrowany z systemem wewnętrznym

Odpowiedzi trafiają do systemu. Voicebot ubezpieczenia może segmentować rozmówców.

Rozmawia w kilku językach

xoVOICE potrafi przełączać się w trakcie rozmowy lub prowadzić całą konwersację w języku obcym.

Chcesz przetestować naszego bota?

Wybierz scenariusz, branże i testuj!

Voicebot dla firm ubezpieczeniowych

Jakie procesy może obsłużyć?

Obsługa zapytań o różne rodzaje polis

Voicebot ubezpieczenia może udzielać informacji na temat polis OC, AC, ubezpieczeń zdrowotnych, majątkowych, turystycznych czy na życie. Po wstępnej analizie potrzeb klienta (np. zakres ochrony, budżet) bot może przekierować do właściwego działu lub przeprowadzić rozmowę kompleksowo.

Brief pod wstępną kalkulację składki

Bot zadaje kilka kluczowych pytań (np. wiek ubezpieczonego, wartość ubezpieczanego mienia, miejsce zamieszkania) i wprowadza dane do systemu. Na tej podstawie może powstać propozycja oferty ubezpieczenia w bardzo krótkim czasie.

Automatyzacja procesów roszczeniowych

W razie szkody lub wypadku, klient może ją zgłosić przez bota, który zbierze kluczowe dane (np. nr polisy, opis zdarzenia, dokumentację zdjęciową). Bot głosowy ubezpieczenia weryfikuje poprawność przekazanych informacji i przekazuje zgłoszenie do właściwego działu, co skraca czas obsługi.

Kontakt z klientami blisko terminu końca polisy

Bot kontaktuje się z klientem, przypominając o konieczności uiszczenia składki lub z nową ofertą na ubezpieczenie danego mienia. Dzięki temu towarzystwo ubezpieczeniowe redukuje ryzyko opóźnień, a klienci mają większą kontrolę nad płatnościami.

Automatyzacja sprzedaży

Kontakt z bazą kontaktów w celu przedstawienia oferty na konkretne usługi ubezpieczeniowe. Weryfikacja zainteresowania oraz przekazanie kontaktu konsultantowi pracującemu w call center ubezpieczenia.

Prowadzenie ankiet satysfakcji

Cykliczna realizacja badań satysfakcji w celu zweryfikowania zadowolenia obecnych klientów korzystających z usług firmy ubezpieczeniowej.

Chcesz być na czasie z AI w ubezpieczeniach?

Sprawdź nasze raporty branżowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania o voicebota w nieruchomościach.

Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.

Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.

Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.

Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.

Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.

Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:

Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.

Umów się z nami!