Czym charakteryzuje się xoVOICE w rekrutacji?

W ciągu godziny jeden pracownik jest w stanie skontaktować się średnio z 4 kandydatami. A jeśli powiemy Ci, że w ciągu 5 minut możesz przeprowadzić rozmowę z 10, 50 czy 200 osobami? xoVOICE to wirtualny asystent rekrutacji. Tylko od Ciebie zależy z iloma osobami jednocześnie powinien rozmawiać. xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne rozmowy. 

Oparty o sztuczną inteligencję

Voicebot dla HR prowadzi swobodne rozmowy rekrutacyjne, rozumiejąc każdą wypowiedź rozmówcy.

Wspiera procesy rekrutacyjne

AI asystent może obsługiwać zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane rozmowy.

Zintegrowany z systemami CRM/ATS

Odpowiedzi trafiają do systemu. Bot może segmentować rozmówców.

Rozmawia w kilku językach

xoVOICE potrafi przełączać się w trakcie rozmowy lub prowadzić całą konwersację w jezyku obcym.

Co mówią dane?

Zobacz, jak wypada xoVOICE w porównaniu z rekruterem:

Chcesz być na czasie z AI w rekrutacji?

Sprawdź nasze raporty branżowe

Voicebot w rekrutacji

Jakie procesy może obsłużyć?

Wstępne kwalifikowanie kandydatów (screening)

Voicebot w rekrutacji może zadawać pytania dotyczące doświadczenia, dostępności czy oczekiwań finansowych. Dzięki temu dział HR otrzymuje wstępnie zweryfikowaną listę kandydatów, co skraca czas dalszej rekrutacji.

Informowanie kandydata o szczegółach oferty

Voicebot może zadawać podstawowe pytania dotyczące doświadczenia, dostępności czy oczekiwań finansowych. Dzięki temu dział HR otrzymuje wstępnie zweryfikowaną listę kandydatów, co skraca czas dalszej rekrutacji.

Przeprowadzenie ankiet satysfakcji

Po zakończonym procesie rekrutacji, voicebot może zapytać kandydata o opinię, np. o zadowolenie z kontaktu z firmą czy poziom trudności rozmowy kwalifikacyjnej. Dzięki temu dział HR zbiera wartościowe dane do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.

Przyjmowanie i weryfikacja danych od kandydatów

Voicebot może pozyskać dane osobowe, preferencje dot. stanowiska, a nawet podstawowe portfolio kompetencji, zapisując je w systemie ATS (Applicant Tracking System). Usprawnia to dalszą komunikację i skraca czas analizy wniosków.

Obsługa procesu rekrutacyjnego

Jednoczesna obsługa kilkudziesięciu (lub więcej) kandydatów w krótkim czasie. Voicebot udziela informacji na temat warunków zatrudnienia na rekrutowane stanowiska, zadaje jednolite, krótkie pytania kwalifikacyjne, wstępnie potwierdza zainteresowanie kandydata.

Kontakt z większymi bazami odbiorców

Możliwość wykonania połączenia do większej liczby kontaktów zebranych na przełomie poprzednich lat np. w systemie ATS. Odnowiony kontakt może odświeżyć aktualny stan zatrudnienia kandydata i zachęcić do ponownej aplikacji.

Sprawdź case study w rekrutacji

Konkurencja na rynku jest spora, a kobiet w grupie docelowej coraz mniej. Kandydatki wysyłają zgłoszenia do kilku firm. Nie zależy im na konkretnej marce, chcą tylko dostać dobrze płatne zlecenie. To wszystko prowadzi do jasnej konkluzji – kto pierwszy, ten lepszy. Liczy się czas, a mimo sporego działu operacyjnego u klienta, duża część leadów była opracowywana dopiero dzień po zgłoszeniu. W tej branży doba to ogrom czasu.

Jakie mogą być korzyści z wykorzystania rekrutacyjnego bota, który automatycznie weryfikuje kandydatów i skraca czas potrzebny na obsługę pierwszych etapów selekcji? Paweł Laskowicz w kilku słowach opowiada o zaletach dla działów HR – od oszczędności kosztów, po zwiększenie satysfakcji kandydatów i płynności całego procesu rekrutacji.

Chcesz przetestować naszego bota?

Wybierz scenariusz i branże oraz przetestuj!

Integracje – ATSy i nie tylko!

Z jakimi narzędziami możemy połączyć Voicebota?

xoVOICE zaprojektowany jest z myślą o tym, żeby dostarczać Ci dane w czasie rzeczywistym.

Chcemy uniknąć tworzenia dodatkowych, zewnętrznych baz, dlatego postawiliśmy na voicebotam, który integruje się z ATSami.

Połączymy się z większością dostępnych na rynku systemów ATS.

Nie masz własnego systemu? Nic nie szkodzi. Twoje kontakty z przypisanymi odpowiedziami mogą wpadać np. do arkusza w Google Sheets.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania o voicebota w rekrutacji.

Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.

Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.

Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.

Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.

Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.

Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:

Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.

Umów się z nami!