Voicebot dla biura podróży

W ciągu godziny jeden pracownik biura podróży jest w stanie skontaktować się średnio z 4 klientami. A jeśli powiemy Ci, że w ciągu 5 minut możesz przeprowadzić rozmowę z 10, 50 czy nawet 200 osobami zainteresowanymi zakupem wycieczki?
xoVOICE to wirtualny asystent, który rewolucjonizuje obsługę klientów branży turystycznej. Tylko od Ciebie zależy, z iloma osobami jednocześnie powinien rozmawiać.

xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne i angażujące rozmowy, pomagając klientom w wyborze idealnych ofert, rezerwacjach czy uzyskiwaniu informacji o podróży.

Oparty o sztuczną inteligencję

Prowadzi swobodne rozmowy, rozumiejąc każdą wypowiedź rozmówcy.

Wspiera procesy sprzedażowe

Może obsługiwać zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane rozmowy.

Zintegrowany z systemem wewnętrznym

Odpowiedzi trafiają do systemu. Bot może segmentować rozmówców.

Rozmawia w kilku językach

xoVOICE potrafi przełączać się w trakcie lub prowadzić całą konwersację w języku obcym.

Chcesz przetestować naszego bota?

Wybierz scenariusz, branże i testuj!

Voicebot dla biura podróży

Jakie procesy może obsłużyć?

Aktualne informacje o podróży

W sytuacjach awaryjnych (opóźnienia lotów, zmiany w planie) bot może automatycznie kontaktować się z klientami, informując ich o modyfikacjach, jednocześnie udzielając instrukcji dotyczących alternatywnych rozwiązań. Rozwiązanie to pomaga zaoszczędzić czas i skutecznie zredukować liczbę telefonów do pracowników biura podróży.

Sugestie kolejnych wyjazdów

W oparciu o historię podróży klienta (wcześniejsze wyjazdy, preferowane kraje, rodzaje atrakcji), bot może zaproponować podobne lub bardziej wyrafinowane kierunki podróży. Stanowi to wygodną formę retencji klienta i podnosi szansę na kolejną rezerwację w tym samym biurze podróży.

Zbieranie preferencji wyjazdowych

Voicebot może zadawać kluczowe pytania dotyczące preferencji klienta (termin, budżet, kierunek, rodzaj atrakcji), a następnie przekazywać te informacje do konsultantów, którzy zaproponują konkretne oferty.

Zbieranie opinii po podróży

Zaraz po zakończonej podróży, bot może skontaktować się z klientem i przeprowadzić krótką ankietę dotyczącą zadowolenia z wybranej oferty. Zgromadzone dane stanowią cenne źródło informacji pomagających w dalszej sprzedaży.

Chcesz być na czasie z AI w branży podróżniczej?

Sprawdź nasze raporty branżowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania o voicebota w nieruchomościach.

Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.

Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.

Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.

Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.

Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.

Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:

Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.

Umów się z nami!