Voicebot w obsłudze klienta

 W ciągu godziny jeden pracownik biura obsługi klienta jest w stanie skontaktować się średnio z 4 klientami. A co, jeśli powiemy Ci, że w ciągu 5 minut możesz porozmawiać z 10, 50 czy nawet 200 klientami jednocześnie? xoVOICE to wirtualny asystent, który rewolucjonizuje obsługę klienta. To Ty decydujesz, z iloma osobami jednocześnie powinien rozmawiać.

xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne i efektywne rozmowy, pomagając w rozwiązywaniu problemów, udzielaniu informacji i poprawie satysfakcji klientów.

Oparty o sztuczną inteligencję

Voicebot prowadzi swobodne rozmowy, rozumiejąc każdą wypowiedź rozmówcy.

Wspiera procesy sprzedażowe

Voicebot w obsłudze klienta może obsługiwać zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane rozmowy.

Zintegrowany z systemem wewnętrznym

Odpowiedzi trafiają do systemu. Bot może segmentować rozmówców.

Rozmawia w kilku językach

xoVOICE potrafi przełączać się w trakcie rozmowy lub prowadzić całą konwersację w języku obcym.

Chcesz przetestować naszego bota?

Wybierz scenariusz, branże i testuj!

Voicebot do obsługi klientów

Jakie procesy może obsłużyć?

Obsługa najczęściej zadawanych pytań

Voicebot może szybko odpowiadać na powtarzające się pytania dotyczące ofert, regulaminów, godzin pracy czy procedur. Dzięki temu klienci otrzymują natychmiastową pomoc, niezależnie od godzin pracy zespołu obsługi klienta.

Rezerwacje i umawianie spotkań

Bot może pomóc klientom w rezerwacji usług lub umawianiu spotkań, zbierając potrzebne informacje, takie jak preferowany termin czy miejsce. Automatycznie aktualizuje kalendarze, co redukuje ryzyko błędów i usprawnia procesy organizacyjne.

Rozwiązywanie prostych problemów technicznych

Gdy klient zgłasza problem, bot może przeprowadzić go przez kroki diagnostyczne według określonych procedur. Umożliwia to szybkie rozwiązanie podstawowych trudności bez konieczności angażowania konsultanta.

Zbieranie i segmentacja danych

Voicebot może zbierać kluczowe informacje od klientów, takie jak preferencje zakupowe, powody kontaktu czy dane demograficzne. Na tej podstawie tworzy segmenty klientów, co pozwala na lepsze dopasowanie ofert i personalizację komunikacji.

Automatyzacja przypomnień i proaktywna obsługa

Voicebot może wysyłać klientom automatyczne przypomnienia o nadchodzących płatnościach, kończących się subskrypcjach lub zaproszenia do skorzystania z nowych ofert. Proaktywna komunikacja zwiększa zaangażowanie klientów i minimalizuje ryzyko przeoczenia ważnych terminów.

Przeprowadzanie ankiet satysfakcji

Po zakończonym kontakcie voicebot może przeprowadzić krótką ankietę satysfakcji, zadając pytania o jakość obsługi, przydatność uzyskanych informacji czy poziom zadowolenia z produktu. Zebrane dane pozwalają na analizę i optymalizację procesów obsługi klienta.

Chcesz być na czasie z AI w obsłudze klienta?

Sprawdź nasze raporty branżowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania o voicebota w nieruchomościach.

Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.

Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.

Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.

Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.

Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.

Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:

Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.

Umów się z nami!