Voicebot w obsłudze klienta
xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne i efektywne rozmowy, pomagając w rozwiązywaniu problemów, udzielaniu informacji i poprawie satysfakcji klientów.
Oparty o sztuczną inteligencję
Wspiera procesy sprzedażowe
Zintegrowany z systemem wewnętrznym
Rozmawia w kilku językach
Chcesz przetestować naszego bota?
Wybierz scenariusz, branże i testuj!
Voicebot do obsługi klientów
Jakie procesy może obsłużyć?
Obsługa najczęściej zadawanych pytań
Rezerwacje i umawianie spotkań
Rozwiązywanie prostych problemów technicznych
Zbieranie i segmentacja danych
Automatyzacja przypomnień i proaktywna obsługa
Przeprowadzanie ankiet satysfakcji
Chcesz być na czasie z AI w obsłudze klienta?
Sprawdź nasze raporty branżowe
FAQ
Najczęściej zadawane pytania o voicebota w nieruchomościach.
Ile kosztuje xoVOICE?
Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.
Jestem zainteresowany. Od czego zacząć?
Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.
Ile czasu zajmie wdrożenie w mojej firmie?
Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.
Czy obsługujecie cały proces rekrutacyjny?
Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.
Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.
Jaki jest model rozliczeniowy?
Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.
Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:
Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.
Umów się z nami!