Czym charakteryzuje się voicebot w branży nieruchomości?

W ciągu godziny jeden agent nieruchomości jest w stanie skontaktować się średnio z 4 klientami. A jeśli powiemy Ci, że w ciągu 5 minut możesz przeprowadzić rozmowę z 10, 50 czy nawet 200 potencjalnymi klientami? xoVOICE to wirtualny asystent wspierający procesy w branży nieruchomości. Tylko od Ciebie zależy, z iloma osobami jednocześnie powinien rozmawiać.

xoVOICE wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji, aby prowadzić naturalne i profesjonalne rozmowy, dostosowane do potrzeb rynku nieruchomości.

Oparty o sztuczną inteligencję

Voicebot nieruchomości prowadzi swobodne rozmowy, rozumiejąc każdą wypowiedź rozmówcy.

Wspiera procesy sprzedażowe

Voicebot dla deweloperów może obsługiwać zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane rozmowy.

Zintegrowany z systemem wewnętrznym

Odpowiedzi trafiają do systemu. Bot może segmentować rozmówców.

Rozmawia w kilku językach

xoVOICE potrafi przełączać się w trakcie rozmowy lub prowadzić całą konwersację w języku obcym, co działa jak call center nieruchomości.

Chcesz przetestować naszego bota?

Wybierz scenariusz i branże oraz przetestuj!

Voicebot dla biur nieruchomości

Jakie procesy może obsłużyć?

Wstępna kwalifikacja potencjalnych klientów

Voicebot może zadawać pytania dotyczące preferencji osób poszukujących nieruchomość (np. lokalizacja, metraż, budżet) i dopasowywać pod ich wymagania konkretne oferty. Deweloperzy czy biura nieruchomości otrzymują wyselekcjonowane leady, co usprawnia pracę zespołu sprzedaży.

Umawianie i potwierdzanie wizyt w nieruchomościach

Podczas rozmowy bot głosowy może proponować dostępne terminy oględzin, rezerwować je w kalendarzu oraz wysyłać przypomnienia. Redukuje to liczbę nieudanych spotkań i oszczędza czas agentów nieruchomości.

Obsługa podstawowych pytań o ofertę

Voicebot jest w stanie odpowiadać na pytania o cenę, dostępność, warunki finansowania czy dodatkowe udogodnienia. Dzięki temu pracownicy mogą skupić się na bardziej skomplikowanych kwestiach i finalizacji transakcji.

Przetwarzanie zgłoszeń posprzedażowych

System może przyjmować zgłoszenia dotyczące usterek, gwarancji lub pytań o prace wykończeniowe. Zgłoszone problemy są przekazywane do właściwych osób, zapewniając szybką reakcję i lepszą satysfakcję klienta biura nieruchomości.

Powiadomienia o nowych ofertach

Rozpoznając preferencje klientów, voicebot dla deweloperów może dzwonić lub wysyłać automatyczne komunikaty głosowe, gdy pojawią się pasujące ogłoszenia.

Prowadzenie ankiet satysfakcji

Po sfinalizowaniu transakcji voicebot może zebrać opinie na temat jakości współpracy, obsługi i samej nieruchomości, co pozwala na ciągłe doskonalenie usług.

Chcesz być na czasie z AI w nieruchomościach?

Sprawdź nasze raporty branżowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania o voicebota w nieruchomościach.

Cena xoVOICE zależy od wielu czynników, takich jak zakres funkcji, integracje, indywidualne potrzeby oraz przede wszystkim forma i długość scenariusza. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i dostosowane do różnorodnych budżetów, co sprawia, że nawet małe firmy mogą skorzystać z tej innowacyjnej technologii.
Wstępnej wyceny dokonujemy po rozpoznaniu potrzeb przedsiębiorstwa oraz oszacowaniu wyglądu i długości scenariusza rozmowy.

Zaczniemy od spotkania, na którym poznamy specyfikę Twojej branży, strukturę firmy oraz jej cele i potrzeby. Po zapoznaniu się z sytuacją proponujemy rozwiązania i konsultujemy je z Tobą. Od początku do końca stanowimy wsparcie w projekcie i wdrożeniu dedykowanego scenariusza.

Czas wdrożenia zależy od długości i skomplikowania procesu rekrutacyjnego oraz scenariusza. Krótki scenariusz jesteśmy w stanie wdrożyć w przeciągu kilku dni od podpisania umowy, bardziej złożone procesy rozkładają się w czasie na kilka tygodni. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępie prac.

Jesteśmy w stanie zapewnić Ci nie tylko xoVOICE, który będzie kontaktował się z Twoimi kandydatami i zbierał dane w CRMie. Możemy też dostarczyć Ci potencjalnych pracowników dzięki kampaniom online.

Co więcej – nasz asystent rekrutacji poza rozmową rekrutacyjną może również zbierać feedback czy umawiać spotkania – scenariusz ogranicza tylko Twoja wyobraźnia. Dopasujemy się do Twoich potrzeb.

Mamy dwa podstawowe modele rozliczeń – naliczanie minutowe lub pakiet stały.

Możesz współpracować z nami zarówno wykorzystując samego asystenta rekrutacji AI, jak i korzystając z pakietów rozszerzonych:

Dokładną wycenę otrzymasz po spotkaniu, na którym sprecyzujemy Twoje potrzeby.

Umów się z nami!