Testowy Scenariusz

Sprawdź, jak wygląda rozmowa z xoVOICE

Na tej stronie możesz przetestować przykładowe scenariusze rozmów z wirtualnym konsultantem. Dla każdego klienta projektujemy indywidualnego bota według jego potrzeb.

Wypełnij formularz

Wprowadź adres e-mail i numeru telefonu, aby xoVOICE mógł się z Tobą skontaktować.

Otrzymasz połączenie w ciągu 5 minut

xoVOICE zadzwoni do Ciebie we wskazanym czasie.

Przeprowadzenie rozmowy

Rozmowa odbywa się według zaprojektowanego przez nas scenariusza.

Zapisanie odpowiedzi w CRM

Odpowiedzi po odbywej rozmowie z botem trafiają do systemu wykorzystywanego w Twojej firmie lub pliku excel.

Dodatkowa automatyzacja

Na każdym kroku jesteśmy w stanie zautomatyzować wysyłkę SMS lub e-mail. Po kontakcie z xoVOICE zostaniesz zaopiekowany dodatkowymi komunikatami.

Scenariusz demonstracyjny

Przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. HR. 
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do odpowiadania na każde zagadnienie na temat firmy.

Numer telefonu służy wyłącznie do nawiązania kontaktu przez bota, nie wykorzystamy go do celów marketingowych.

Scenariusz rekrutacyjny

Przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. HR. 
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do odpowiadania na każde zagadnienie na temat firmy.

Numer telefonu służy wyłącznie do nawiązania kontaktu przez bota, nie wykorzystamy go do celów marketingowych.

Scenariusz do badań satysfakcji

Przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. HR. 
Wykorzystanie sztucznej inteligencji do odpowiadania na każde zagadnienie na temat firmy.

Numer telefonu służy wyłącznie do nawiązania kontaktu przez bota, nie wykorzystamy go do celów marketingowych.

Co możesz osiągnąć tym scenariuszem?

Skrócony czas kontaktu

Zdarzało się, że rekruter oddzwaniał do kandydata dopiero na drugi lub trzeci dzień po wysłaniu formularza. Dzięki wdrożeniu xoVOICE czas między przesłaniem formularza a kontaktem z kandydatem skrócił się do 5 minut.

Więcej odebranych połączeń

Kiedy to konsultant wykonywał połączenie, tylko 30% kandydatów odbierało telefon. Po wdrożeniu xoVOICE współczynnik odbieralności wzrósł do 53%.

Większa wydajność

Załóżmy, że wdrożenie xoVOICE będzie kosztować Cię tyle, ile zatrudnienie nowego pracownika. Nasz bot jest jednak 7-krotnie bardziej wydajny od człowieka.